برگزاری مسابقه مجازی دلنوشته ای به رسول مهربانی 

برگزاری مسابقه مجازی دلنوشته ای به رسول مهربانی 

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت مسابقه مجازی دلنوشته رسول مهربانی ویژه نوجوانان برگزار می شود.

 «فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت مسابقه مجازی دلنوشته ای به رسول مهربانی ویژه نوجوانان برگزار می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در همین راستا نوجوانان مسجدی عضو کانون دلنوشته هایی خطاب به رسول مهربانی نوشته و از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال می کنند.




وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته وحدت، برگزاری مسابقه مجازی نقاشی است و در همین راستا نوجوانان می بایست تصاویری از نقاشی های خود با موضوع وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.




برخان ابراز کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بچه های مسجدی، فاطمیه و محله متناسب با هفته وحدت آذین بندی شد.





مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: قرار است هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن کوچکی با حداقل جمعیت همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کنیم.




وی اضافه کرد: از ویژه برنامه های این جشن سخنرانی در باب فضائل حضرت رسول اکرم (ص) و مولودی خوانی است.




برخان در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح تلاوت نور و جلسه ختم صلوات هدیه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برگزار شده و از طریق فضای مجازی نیز عکس نوشته هایی با محتوای هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی در منتشر می شود.

پایان پیام/ 586